☝☝☝ Інструкція з підключення до системи дистанційного навчання

☝☝☝ Інструкція з підключення до системи eLib

Програмне забезпечення,

що використовується для забезпечення дистаційного навчання

Організація та проведення

дистанційного навчання у Інституті

За допомогою Google Classroom викладач має можливість:

  • Розповсюджувати оголошення та розклад дистанційних занять серед здобувачів;
  • Поширювати навчально-методичні матеріли, розміщуючи їх на хмарному сховищі Google Drive;
  • Видавати та отримувати до перевірки різнопланові домашні завдання;
  • Проводити онлайн-тестування здобувачів;
  • Оприлюднювати оцінки здобувачів за виконані завдання.
  • Основою формою дистанційного навчання є проведення онлайн занять.

    Ця задача більшістю викладачів реалізована за допомогою сервісу для онлайн вебінарів – Zoom, а також сервісу Google Hangouts Meet.

    Безкоштовна версія Zoom надає можливість викладачу приєднувати до конференції до 100 учасників. Максимальний термін безкоштовної сесії – 1 академічна година. Після закінчення сесії, можна пошири нове запрошення і продовжити заняття. Сервіс Meet дозволяє створювати онлайн конференції для власників корпоративних аккаунтів без обмеження часу.

    Для дистанційних тестувань використовується платформа Google Forms та додаток Timify.me, що дозволяє формувати індивідуальні посилання для кожного здобувача освіти, контролювати хід виконання тесту та обмежувати час проходження завдань.

    Фотогалерея дистанційного навчання

    • Усі фото
    • Відеоконференції
    • Онлайн тестування
    • Виконання практичних завдань

    1

    Відеоконференції

    3

    Виконання практичних завдань

    2

    Відеоконференції

    2

    Онлайн тестування

    2

    Виконання практичних завдань

    3

    Відеоконференції

    1

    Онлайн тестування

    3

    Онлайн тестування

    1

    Виконання практичних завдань